petek, 25. marec 2016

Orhideja s pomočjo Distress stain-ov

Tokrat predstavljam voščilnico, ki je nastala na hitro, ker sem jo potrebovala za rojstni dan. Nastala je ena pomladno sveža voščilnica.

Uporabila sem zeleno osnovo za voščilnico, orhidejo sem pa pobarvala s pomočjo Distress stain-ov. Kako sem orhidejo pobarvala si lahko ogledate v spodnjem videoposnetku.


Lep ustvarjalni pozdrav do prihodnjič.
Vanja <3

5 komentarjev:

  1. Lepa je. Orhideje so meni zelo ženstvene in vedno čudovite, v kakršnih koli barvah in oblikah. Video je pa lušten kot vedno. Še tako naprej.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala za prikaz
    zelo lepa voščilnica
    lepe praznike
    pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa. Lepo si prikazala barvanje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala za filmček. Nič ni videti, da bi na hitro nastala - vsaj sodeč po rezultatu, ki je odličen. Orhideje so res lepe in zelo lepo si jih pobarvala.

    OdgovoriIzbriši