nedelja, 13. marec 2016

Marčevski izziv pri Ustvarjalnem dotiku 2016 - RECIKLIRAMO

Po res dolgem času sodelujem na ene ustvarjalnem izzivu. Marčevski izziv v Ustvarjalnem dotiku  je RECIKLIRANJE :D  Ker sama rada iščem uporabnosti embaleže izdelkov in ostalih nenavadnih predmetov je danes pred kosilom, čisto spontano nastala voščilnica, ki jo prijavljam na tokratni izziv. 
Zadnjih par dni sem zelo delavna in ko "pade cukr" ga najraje dvignem s pomočjo čokolade, če je zraven še kokos je pa to itak zmagovalna kombinacija. Pri čokoladi nisem izbirčna najraje pa imam Lindtovo čokolado :D
Ker se je po nekem čudnem spletu okoliščin pri meni doma našla tale škatlica, ki ima zelo luksuzno embalažo je ob sladkanju s čokolado in opazovanju embalaže padla ideja, da iz te škatlice nekaj nastane.
Možgani so natuhtali in nastala je naslednja voščilnica.
Za izdelavo sem iz Ustvarjalnega dotika uporabila naslednje sestavine:
- set štampiljk  1N Ustvarjalnega dotika



 Tako upam, da vam je voščilnica všeč in se beremo kmalu.
Lep ustvarjalni pozdrav,
Vanja <3

6 komentarjev:

  1. Krasna čestitka Vanja! Res si zelo inovativno uporabila škatlico. Hvala za sodelovanje v našem izzivu! Pozdravček iz Ustvarjalnega dotika, Barbara

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo in zanimivo si uporabila lindtovo embalažo, super ideja. Sploh če si morda kdo zaželi za motiv planike na voščilnici!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si tole reciklirala v krasno voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vanči, če bi jaz lahko glasovala, bi morala ta na izzivu zmagati. Super ideja in neverjetno dobra izvedba. Zeloooooo mi je všeč. Čokoladic pa verjetno ni več - če ne ti, smo jih pa me pojedle ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. te čokoladice so bile cel projekt, ker sem si nekaj dala v glavo in potem sem kupla ene 5 škatel, da sem dala vsaki 5 različnih in zdej je ostalo en čeber čokolade, ker največ je v eni škatli mlečnih :D

      Izbriši