četrtek, 14. avgust 2014

Preprosto je včasih najboljše

V poplavi punčk, barvanja izrezovanja in vsega kar dandanes postavljamo na voščilnice je včasih prav dobro narediti nekaj preprostega. Tako sem nekaj včerov nazaj pogledovala po kaosu na moji mizi in pogled se mi je ustavil na luknjaču, ki ga imam že nekaj časa pa ga nisem niti enkrat uporabila "story of my life " ;)
No, pa sem si rekla, da pred spanjem naredim par voščilnic, tako za gušt kot prvimo na Primorskem.
 Vzela sem natur osnovo za voščilnice, kos belega kartona in luknjač po nekaj minutnem igranju in preizkušanju, z dodatkom nekaj perlic in tekočih perl sta nastali ti dve voščilnice, ki pa se lahko s pomočjo napisa hitro lahko spremenita v poročno vabilo ali pa v poročno voščilnico. 
"Simpl je nartabulš!"



Do prihodnjič lep ustvarjalni pozdrav,

Vanja

4 komentarji:

  1. Tudi jaz sem za preproste stvari in kombinacija bele in anravne barve vedno lepo izpade.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa in enostavna. Všeč mi je izrez.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si se poigrala pred spanjem. Res sta vestranski s pravim napisom in to je tanajtabuljš :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super je, ker je izdelava preprosta in hitra, tako da če imaš za naredi večjo količino je zadeva zelo hitro narejena.

      Izbriši