četrtek, 11. oktober 2018

Ko preprosto ostaneš brez besed…


Sedaj pa je potrebno zbrati misli in nekaj napisat… Uf, to bo težko. Tvoj »skrivni« projekt z Darilnico Klavdija in ostalimi ustvarjalkami, s katerimi si pri njej sodelovala je danes ugledal luč sveta. Vem, da si z nami in mogoče tudi v tem trenutku, ko pišem tole objavo za tvoj blog kukaš čez ramo in bereš kaj bom napisala. Resnično sem ponosna nate, da si imela kljub hudi bolezni velike načrte za prihodnost in da si vsaj enega uspela uresničiti. Vanja, imaš svojo štampiljko. OMG! To je noro. Upam, da si ponosna sama nase, ker to je res en velik dosežek. Svojo štampiljko si namenila prvemu letu otroka. Ko sem to videla so se mi ulile solze… Ne vem zakaj si se tako odločila, da bo prav tvoja edina štampiljka takšna. Mogoče ti je bil takrat inspiracija prav Anže, ki je bil še varno v mojem trebuščku ampak si ga vedno pozdravila in ogovorila, ko sva se videli. Verjetno si takrat nisi predstavljala, da se bo vse razpletlo tako kot se je. Joj, sedaj ko to pišem solze kar tečejo po licih. So solze sreče in veselja kot tudi žalosti. Kako si želim, da bi bila še z nami in bi te lahko opazovala kako mu izdeluješ album in uporabljaš svoje štampiljke za njegov album… 
Še ena stvar s katero si se zapisala v naša srca in srca ustvarjalk. Vsem ki boste ustvarjale z Vanjino šablono želim veliko lepega ustvarjanja in upam, da bo Vanja z vami.        

En velik hvala Darilnici Klavdija in članicam prve ustvarjalne skupine, ki so skupaj z Vanjo tudi ustvarile svoje štampiljke, to pa so Sandra, Goga in Andreja.

Vanja bi bila ponosna, mi pa smo itak.

Nuša


18 komentarjev:

  1. Vanja del ekipe vedno in zavedno ❤❤

    OdgovoriIzbriši
  2. Ponosna in počaščena, da sem lahko delala z Vanjo, ter da bo vedno del ekipe. Bila je ustvarjalka z dušo in srcem in prav je, da je pustila svoj "pečat" ❤❤❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, ker si ji pomagala pri tem da je pustila svoj pečat <3

      Izbriši
  3. Vanja je z nami...vedno, za vedno v naših srcih.

    OdgovoriIzbriši
  4. Nuša...ko sem videla štampilko, sem takoj vedela, da je bil inspiracija prav Anže. Vanja bo vedno nekje blizu tebe in v tvojem srčku za vedno. Vsi , ki smo jo spremljali tako ali drugače nam bo ostala v prav posebno lepem spominu. Inspiracija prav za vse nas. ��

    OdgovoriIzbriši
  5. Bravo Vanči vedno boš z nami in v naših srcih, in Nuša kapo dol <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Bravo, Nusa! Vanja, vedno si z nami, al se navihano smejes tam gor ob izidu stempilj. ❤❤❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala Jelka <3 sigurno se sladko smeje od nekje... jo prav vidim...

      Izbriši
  7. Hvala Nuša za te lepo zapisane besede, ki nam bodo ostale v srcih, prav gotovo pa jih bere tudi Vanja. Sem vesela, da je njeno delo zagledalo luč sveta in sem vesela, da velikokrat, ko potrebujem kakšno inspiracijo, pokukam na Vanjine strani in poiščem navdih. Lep pozdrav Andreja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uf...sej je bilo kr težko... toliko enih emocij... ampak je bil res en trenutek, ko sem jo začutla ob sebi in pisanje je kar steklo, kot bi mi pomagala. res ste super to naredile.
      Jst sem vesela, da je Vanja še vedno v pomoč pri ustvarjanju. upam, da tako tudi ostane <3

      Izbriši
  8. How beautiful is this Vanci. I really wish to make such beautiful creations someday. I am practicing it, but unable to achieve the perfection. Let see.
    Etizolam RX

    OdgovoriIzbriši