torek, 5. september 2017

Darilnica Klavdija DT 2017: Mini album zloženka

Današnja objava  nastaja v sodelovanju z
Danes bomo izdelali mini album zloženka.

Uporabljeni pripomočki :
- obojestranski lepilni trak,
- komplet scrapbook papirja po izbiri,
- šablone po izbiri,
- škarje,
- natur papir,
- luknjač po izbiri.

Postopek izdelave

 Današnja navodila bodo žal brez slikovne podpore, če bo kakšen korak mogoče nekoliko nejasen, vas vabim, da si ogledate video navodila.

1. korak: Za izdelavo sem uporabila 3 osnove za voščilnice, vendar lahko brez večjih težav dodamo poljubno število osnov.

2. korak: Iz rjavega/natur kartona si pripravimo potrebne dele za vezavo. Papir izrežemo na velikost 5 x 14,8 cm in mu na krajšem delu s pomočjo plošče za utore naredimo utor na 2,5 cm. Po želji lahko robove okrasimo s pomočjo luknjačev.

3. korak: Pripravimo si tudi okrasen scrapbook papir, ki naj bo približno pol centimetra krajši po dolžini in širini. Oblepimo ga tudi z obojestranskim lepilnim trakom.

4. korak: Na osnove za voščilnice prilepimo pripravljen scrapbook papir.

5. korak: Dve osnovi povežemo s pomočjo vezave, ki smo jo pripravili iz natur kartona, tako da je ena polovica na eni osnovi, druga pa na drugi. Postopek ponovimo za vse naše sestavne dele.

6. korak: Ko imamo tako pripravljeno osnovo našega albuma (dolg trak povezanih osnov). Začnemo prepogibati papir, tako kot da  bi izdelovali harmoniko iz papirja. Pri tem poskrbimo, da robove, ki nastanejo dobro utrdimo.

7. korak: Smo že pri koncu, saj nas čaka le še dekoriranje po lastnih željah. Sama sem si pri tem pomagala z izrezi, ki sem si jih pripravila. Pri izrezovanju sem uporabila papir, ki sem ga sama "pobarvala" s pomočjo Distress Oxidov*. Pri dekoriranju sem uporabila tudi posebno pisalo, ki deluje kot običajno pisalo, le da vsebuje ogromno pigmenta in ob pisanju pusti lepo bleščečo sled, če imate radi bleščice vsekakor priporočam Dylusions barvne markerje.

*Izdelava pisanega papirja:

Na bel karton sem s pomočjo aplikatorjev nanšala različne odtenke Distress Oxidov ( v zeleni barvi). Ko sem bila z nanosom zadovljna, sem papir poškorpila z vodo in pustila toliko časa, da je voda in barva reagirala. S pomočjo grelne naprave sem nato papir posušila. Postopek sem ponavljala, dokler nisem bila z ozadjem povsem zadovoljna.

Prilagam nekaj fotografij izdelka, ki je nastal. 

 


Video navodila za izdelavo.

Lep ustvarjalni pozdrav do prihodnjič,
Vanja

6 komentarjev:

  1. Res si polna idej. Hvala ti za predstavitev. Albumček je krasen. Všeč mi je.

    OdgovoriIzbriši
  2. Wawww,čudovit albumček in super izvedba.Zagotovo se ga bom lotila tudi sama.
    Pozdravček, Urška

    OdgovoriIzbriši
  3. Vanja ti si tako ustvarjalna, da ti komaj sledim. Tale albumček mi je res všeč, dobra ideja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lep in uporaben albumček, zelo primeren za vse, ki nimamo možnosti drugačne vezave. Hvala za idejo in lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  5. Točno tak album sem imela v glavi, da naredim. In sedaj imam tako natančna navodila, da ne bo problem. :) Hvala za res nazoren postopek in prečudovit album spominov v prekrasnih barvnih odtenkih. Navdušena!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovit album si naredila in nam ga krasno predstavila :-))

    OdgovoriIzbriši