ponedeljek, 24. april 2017

Nevtralne barve za novorojenčke

Ko sem v elementu, potem se potrudim, da naredim kakšno voščilnico na zalogo, tokrat sem malce poigrala z voščilnicami za novorojenčke, s tem sem prah pobrisla iz povsem novih šablon, ki so nestrpno čakale na uporabo.

Lep ustvarjalni pozdrav do prihodnjič,
Vanja

4 komentarji:

  1. Lušni sta, primerni za oba spola.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasni sta, tale šablonica za voziček mi je pa zelo zelo všeč :P

    OdgovoriIzbriši
  3. Nevtralne so meni celo za odtenek bolj pri srcu kot tradicionalne rožnate in modre. ;)
    In tvoji sta mi zelo všeč. Super je, če imaš kaj na zalogi. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Imam to šablonico in tudi jaz sem preprečila, da bi se na njej nabral prah.
    So mi pa všeč tvoje, ne povsem tradicionalne barvne kombinacije - danes je tako ali tako moderno, da ni roza in modro:)). LP Andreja

    OdgovoriIzbriši