petek, 9. september 2016

Darilo za Jakoba

V mesecu avgustu sta rodili dve moji sodelavki. Danes predstavljam darilo, ki ga je prejel mali Jakob.
Še preden pa vam to pokažem imam za vas eno mini  demonstracijo.  Že v eni mojih predhosnih objav sem povedala, da sem navdušena nad idejo o izdelavi štampiljk s pomočjo šablon in moos gumija. Priznam me kar vleče in vleče in vsak dan odkrijem še kakšno šablono s pomočjo katere lahko izdelam štampiljke, malo smešno se bo slišalo ampak izdelala sem štampiljko za štampiljko. Bo v kratkem jasno kaj sem "skuhala". 
Tokrat je štampiljka postal slonček iz Tinine kolekcije za Rayher, pa ne samo en, ampak dva :D (en gleda v levo, drugi v desno)

Za voščilnico, ki sem jo izdelala sem izbrala modro, oranžno, rumeno in sivo barvo. Razlog je bil zelo preprost, ker se je celotna tema darila nahajala v teh barvah. Doma izdelana štampiljka tokrat gleda v levo in sem jo odtinisla v različnih barvah na že prej izrezan kvadrat.

 Ker sem se na sredini malce zakvačkala, sem napako skrila s pomočjo modrega traku.
 Sam trak je dobil rob, ki je imitiral šiv in sem ga izdelala s pomočjo ravnila in Distress markerja.
 Iz belega papirja sem izrazala ime in ga prilepila na moder pas, vendar ne na sredino, ker sem želela, da je poleg imena tudi rdeča nit celotne zgodbe: slonček.
Končna voščilnica izgleda takole.
 Kaj je pa mali Jakob še dobil si lahko ogledate na spodnjih slikah, tudi tokrat sem združila moči z Ustvarjalnico pri Nuši, ki je prijazno sešila odejico, nekaj krpic in slinček, sama pa sem k darilu dodala še mesečne kartice.

Lep ustvarjalni pozdrav, 
Vanja

4 komentarji:

  1. Tako izdelava štampiljk kot izdelava voščilnic oz. kompletov ti gresta odlično od rok. Super, ker si z voščilnico lovila enake barve kot je darilo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna ideja s štampiljkami, potem z izrezi nastane ena taka super celota. Tudi Nušini izdelki so krasni!

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasni izdelki in zelo mi je všeč tvoja voščilnica z novo štampiljko slončka in tudi mesečne kartice strašno lepo izgledajo.

    OdgovoriIzbriši