sobota, 11. oktober 2014

Vanči ustvarja za Mavelu.com #09

Pa je spet vrsta na meni, da predstavim kaj sem izdelala za spletno trgovinico Mavelu.com.
Tudi tokrat sem bila z mislimi pri decembrskem odarovanju in nastal je tale simpatični svečnik. Sama sam za izdelovanje uprabila kar eno izmed steklenih vazic, ki sem jih našla doma. Kot alternativo in v duhu recikliranja, pa lahko uporabiš tudi steklen kozarček od marmelade (ti znajo biti včasih prav lepi in simpatični).

Na dno vazice sem posila konfetke, ki sem jih dobila v paketku, ki mi ga je poslala Marina.
Čajna svečka se je lepo prilegla nanje.
Za samo zunanjost sem se odločila, da jo popestrim s satenastim trakom, ki sem ga ovila okoli vazice in vse skupaj "oblečem" v pisano pobarvano sličico, da je vse skupaj bolj praznično obarvano in bolj podobno darili. 

Sličica, ki sem jo dobila tako, da sem odtisnila štampiljko na akvarelni papri z blazinico Archival ink in jo pobravala z Distress markerji. Ker mi je bilo do malo igračkanja in ker vem da so markerji v stiku z vodo rahlo nagajivi, sem po končanem barvanju sličico poškorpila z vodo. Nekaj sekund sem pustila, da sta marker in voda naredila svoje, nato pa rahlo popivnala s kuhinjsko brisačko, ter vse skupaj posušila z grelno napravo. Postopek sem ponovila še enkrat, da sem dobila željeni efekt. 
Vse skupaj sem obrezala in prilepila na rdečo podlago in še dodatno okrasila z vrvico. Na koncu sem sličico prilepila na vazico in dobila preprosto, a simpatično novoletno darilce.



LUP 
Vanja


1 komentar: