sobota, 13. februar 2016

Mesec Tininih novosti za Rayher - 7. dan ~ Golob


Danes je z nami šablona:  "Golob"




Pa poglejmo podrobno kdo je "Golob". 
Tehnične lastnosti šablone
 sestavljena je iz ene  šablone:
- golob
V izrezu se notranji del popolnoma izseka ven in dobimo samo obrobo goloba.

Kako sem šablono uporabila sama
Tudi tole šablono sem uporabila na moj način. Izrezala sem štiri golobe, ki sem jih z malo domišljije spremenila v domišljijskega metulja. Dodatno dimenzijo sem dobila s pomočjo embosirne mapice na pike in Distress blazinic, ki sem jih uporabila za senčenje.
Nastali metulj bo najverjetneje dekoracija na kakšnem darilu.
Do prihodnjič en prav lep ustvarjalni pozdrav,
Vanja <3

7 komentarjev:

  1. Uau...kakšen čudovit metulj. Prav čaroben...in ker je nastal iz goloba!!!!...toliko bolj! ....galerija....

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau...kakšen čudovit metulj. Prav čaroben...in ker je nastal iz goloba!!!!...toliko bolj! ....galerija....

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno razmišljanje izven škatlice.

    OdgovoriIzbriši
  4. Všeč mi je tvoja "drugačnost". Čudovit domišljijski metulj!

    OdgovoriIzbriši
  5. ti si pa huda s svojimi idejami, čisto vse uporabiš na graciozno unikaten način!

    OdgovoriIzbriši
  6. Všeč mi je ta drugačna uporaba.
    Še bolj pa efekt, ki si ga naredila z embosingom in barvami... takšen feniks je nastal.

    OdgovoriIzbriši