ponedeljek, 11. januar 2016

KV#1 - Vse najboljše in Iskrene čestitke

Današanja objava je namenjena, kompletu voščilnic. Na idejo o izdelavi kompletov voščilnic sem prišla lani, ko sem malo brksla po Youtube-u in gledala različne video posentke. Ideje se mi je zdela zanimiva in v lanskem letu sem izdelala  prvih nekaj novoletnih in rojstnodnevnih kompletov.
Ker so ti kompleti tudilepo darilo, sem se odločila, da jih začnem izdelovati tudi letos. Če so bili prvi kompleti nekoliko neurejeni in so vsebovali voščilnice z različnimi napisi, sem se za letos odločila, da zadevo poenostavim.
Verjetno se sprašujete kako?
Moj odgovor:"Preprosto!"
Komplet sestavlja šest preprostih voščilnic v lični embalaži.
Odločila sem se, da pri voščilnicah ne bom komplicirala. Za glavni cilj sem si zadala porabiti čim več papirja iz moje bogate zakladnice (izropala sem kar nekaj Hoferjev ;) ), ki resnici na ljubo sameva in čaka dan, da bo uporabljen. 
Kot verjetno opažate pri mojih voščilnicah, imam rada kvadrtno obliko, saj mi ta oblika da malce več maneverskega prostora za dekoracijo.  
Da, se vrnem nazaj k opisu izdelave. Vzela sem torej pisan papir velikosti 24x34 cm in ga razrezala, tako da sem dobila dva kosa velikosti 13x13 cm, dva kosa velikosti 13x11cm in dva kosa 12x8 cm. 
Z malo igranja in obračanja sem dobila naslednje postavitve. Brez Najlepšega para tudi tokrat ni šlo.  Nastale so naslednje voščilnice.



Pripravljen imam že papir za naslednji komplet, ki ga pokažem kmalu, do takrat pa en prav lep pozdrav.

Vanja

7 komentarjev:

  1. Zgledajo tako, kot bi sama uporabila kakšno akvarelno tehniko :) Všeč so mi, lep kompletek.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, res si mojstrsko uporabila papirčke - tudi sama sem najprej pomislila, da si se sama lotila barvanja ... Zelo lep komplet je in tako lepo zapakiran.

    OdgovoriIzbriši
  3. aha, vidim, da vas kar nekaj obvlada te komplete voščilnic, jaz se tega ne bi spomnila. ... ti prekrasi papirji so od včeraj spet na voljo v hoferju, če jih še kaj rabiš :). tole je res super ideja in super darilo.

    OdgovoriIzbriši