četrtek, 26. junij 2014

Vanči ustvarja za Mavelu #02

 Ponovno pozdravljeni, Vanja zopet z vami. Tokrat sem se lotila recikliranja papirnate vrečke, ker včasih darilna vrečka pač potrebuje olepšavo. Za osnovo sem vzela vrečko v naravni barvi in ji najprej dodala kos papirja v ciklamni barvi čez pa še črtast list iz kolekcije Botanical odyssey. Na zgornji rob vrečke sem prileplila bel pas, ki sem ga okrasila s pomočjo luknjača Doily Lace. Ker mi je od prejšnjič ostalo nekaj dekorativnih trakov, sem dva izmed teh uporabila tokrat. Na samo belo podlago sem dodala še tagec na katerega sem odtisnila napis in rožico, vse skupaj pa sem prilepila z 3D blaznicami. V spodnji levi kot sem postavila tri rožice, ki sem jih najprej odtisnila s pomočjo štampiljk in distress blazinic. Rožice so nastale tako, da sem štampiljko odtisnila dvakrat, pri tem sem za vsako izbrala dve barvi. Ko sem drugič odtiskovala sem štampiljko malce zasukala in dobila učinek bolj polnega cveta. Da sem pridobila malce dimenzije sem v središče vsake rožice prilepila še perlico. Na desni strani pa je dobila svoj domek simpatična punčka Gorjuss, ki sem jo v duhu recikliranja, tokrat izrezala iz reklame.






Do prihodnjič lep ustvarjalni pozdrav,

Vanja



6 komentarjev:

  1. Posebna oseba, ki bo prejela darilce v tej vrečki bo pozabila pogledat vsebino, ker bo imela veliko dela že z občudovanjem lepo izdelane zunanjosti :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Takole polepšati vrečko za darilo je prav dobra ideja. Lepo si jo okrasila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno si jo okrasila. Že vrečka sama je pravo darilo. :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala punce, za vse pozitivne komentarje :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito si oblekla vrečko in pravo veselje jo bi dati iz rok :-))

    OdgovoriIzbriši