torek, 26. februar 2013

Projec life - priprave


V prejšnji PL objavi smo se seznanili z osnovnimi potrebščinami. Danes se bomo posvetili pripravi za idelavo PL albuma. Na tržišču (predvsem Amerika) obstaja veliko različnih oblik map in dodatkov za tovrstne albume. Najbolj znana ustvarjalka na tem področju je Becky Higgins. Ker pri nas njeni izdelki še niso na voljo, si sama pač pomagam s tem kar je možno dobit pri nas. Letos sem tako za posamezne strani izbrala mape v katere lahko "pospravimo" 12 slik. V albumu bodo slike različnih velikosti, zato si za vsak žepek pripravim pisane podloge, sama bom tako porabila različne ostanke scrapbook papirja, ki sem mi že nekaj časa nabirajo v predalu. 

Za izdelavo bom torej potrebovala scrapbook papir in rezalnik papirja, sama sem se odločila, da zaoblim robove posameznega lista.

 Ker je velikost žepkov enaka velikosti standardne fotografije, bom papir zrezala na velikost 10x15 cm.


 
Kot dodatke na posameznih straneh kot dekoracijo ali kot prostor za zapis datuma oz, kratkega opisa slike, mogoče misli, pa sem si omislila različne dekorativne papirčke in listke, nalepke, ... Uporabimo lahko seveda tudi raznorazne druge dodatke: gumbe, bleščice, kamenčke, rožice,  ... 





 Ker se v posameznih kompletih papirja znajdejo tudi strani, kjer različni dekorativni elementi in ker jih vedno nekaj ostane, sem si sama pripravila manjše škatlice v katerih shranjujem tovrstne drobnarije in jih imam tako vedno pri roki bodisi za uporabo pri izdelavi scrapbook strani bodisi za PL.

Tako potrebujemo še pisala, fotografije, nekaj dobre volje in ustvarjanje se lahko prične.

Lep ustvarjalni pozdrav,

Vanja    





Ni komentarjev:

Objavite komentar