nedelja, 19. november 2017

Praznične voščilnice 2017 ~ 19. dan ~ Snežinki v središču

Danes je z nami voščilnica:

"SNEŽINKI V SREDIŠČU"

Preden si pogledamo kako današnjo voščilnico izdelamo, moram povedati, da sem tokratno idejo dobila pri moji prijateljici Branki, ki je z vsemi nami idejo delila že pred časom.  Čeprav je Branka uporabila druge materjale, se mi je zdela njena voščilnica zelo primerna za vse tiste koščke papirja, ki nam ostanejo od raznoraznih projektov in se jih, vsaj jaz, zelo težko znebim in jih skopuško hranim, dokler jih ne porabim ali pa  vržem stran. Tokrat so bili koristno uporabljeni in niso romali v koš. Pripenjamše povezavi do Brankinega bloga in do njene izvedbe današnje voščilnice.

SESTAVINE:
(Seznam sestavljajo pripomočki, ki sem jih pri izdelavi uporabila jaz, zlahka jih lahko zamenjate za pripomočke, ki jih imate sami)
- osnova za voščilnico,
- rezalnik/pripomočki za rezanje (olfa nož in ravnilo),
- vzorčast papir velikosti 12 x 7 cm,
- vzorčast papir velikosti 12 x 6 cm,
- košček odpadnega belega/natur papirja,
- Big Shot,
- vrvica
- šablona snežinke,
- lesena snežinka
- lepilo,
- lepilni trak,
- 3d lepilni trak,
- obojestranski lepilni trak in
- škarje.

RECEPT:
 1. korak: Iz ostankov vzorčastega papirja odrežemo pravokotnika velikosti 12 x 7 cm in 12 x 6 cm. Na večji košček nalepimo obojestranski lepilni trak.
 2. korak:  Oba kosa papirja zlepimo skupaj, tako da dobimo 12 x 12 cm velik kvadrat.

3.korak: Odrežemo tri vrvice, ki jih s pomočjo navadnega lepilnega traku prilepimo na kvadrat iz vzorčastega papirja. Prvo zalepimo, tako da prekrije spoj papirjev.
Preostali dve vrvici zalepimo tako da se medseboj križata.
4. korak: Zadnjo stran oblepimo z obojestranskim lepilnim trakom. Pri tem dobro utrdimo vse tiste dele, kjer gre lepilni trak čez vrvico.
5. korak: Kvadrat prilepomo na osnovo za voščilnico.

6. korak: Iz kosa papirja, s pomočjo Big Shota in rezalne šablone izrežemo večjo snežinko, ki jo s pomočjo 3d lepilnega traku prilepimo na voščilnici.
S pomočjo tekočega lepila prilepimo še leseno snežinko.
7. korak: Iz vrvice oblikujemo/zavežemo mašnico, ki jo prilepimo v središče lesene snežinke.


In tako dodamo piko na i naši voščilnici. Dve različici si lahko podrobneje ogledate na spodnjih dveh  fotografijah.

 VIDEO:


Hvala, da ste se tudi danes oglasili na mojem blogu do jutri lep ustvarjalni pozdrav,
Vanja

1 komentar:

  1. Prekrasno pride tudi iz papirja in me veseli, da sem ti bila navdih :-)Res si faca, da z nami tudi v videu vse deliš. Kapo dol!

    OdgovoriIzbriši