četrtek, 19. januar 2017

Tema meseca januarja ~ ALBUMI ~ Izdelava scrapbook strani s pomočjo map na žepke

Današnjo objavo posvečam izdelavi scrapbook stani s pomočjo map na žepke. Ker gre za super enostaven proces, je nabolje, da se kar lotimo dela.
Preden pa zares začnemo, naj povem še to, da se fotografije in video ne ujemata čisto, slikam in snemam namreč kar s telefonom in če snemam ne morem slikat postopka. Sem pa za lažjo predstavo, kako taka stran nastaja, posnela nekaj fotografij ob katerih bom razložila postopek.

Pa se lotimo dela. Za izdelavo strani bomo potrebovali najprej vložne mape z žepki. Za vse, ki ne veste kako izgledajo prilagam fotografijo:
Pri nas jih trenutno dobite le v Ustvarjalnem dotiku imeli so jih tudi v Rayher-ju, ampak jih ob zadnjem pregledu nisem našla več. Sem pa čisto slučajno naletela na kartončke, ki še dodatno olajšajo izdelovanje strani, a glej ga zlomka niso na zalogi, pa tudi v fizičnih trgovinah jih nisem zasledila.
Seveda si tovrstne kartončke lahko izdelamo sami, saj je vse kar potrebujemo izbran papir, dober rezalnik  in nekaj šablon, štampiljk z napisi za dekoriranje. Mogoče se pa tega projekta lotim v prihodnje, če mi uspe boste o tem vsekakor obveščeni ;)
Da se ne bo ta objava vlekla kot jara kača, prehajamo na postopek izdelave. 
Mislim, da sem v skoraj vsakem blogu in videu omenila, da pri nas pogrešam kolekcije, kjer dobiš vse kar potrebuješ za izdelavo strani in poleg božične, ki jo uporabim v videu, sem v moji kolkeciji papirjev in ostalih stvari našla še eno.
Ko imamo izbrano fotografijo (ali več njih) si izberemo ustrezno mapo na žepke.  V naprej si pripravimo kartončke bodisi tako da jih izdelamo sami bodisi, da jih izrežemo iz vnaprej pripravljenih listov, tako kot sem to storila sama.
 Po želji lahko zaoblimo robove s pomočjo luknjača ali katerega drugega pripomočka, sama sem uporabila "Corner Chomper".
  Vse kar moram še storiti je to, da izbrane fotografije in listke raporedim v ustrezen vrstni red, dodam naslov in nekaj dodatkov in stran je gotova. Preprosto brez kompliciranja.
 Prilagam še fotografije strani, ki sem jih izdelala za potrebe videa, pri tem sem uporabila druge vrste map. 
Povem naj še to, da se različne kolekcije razlikujejo kako imajo oblikovane kartončke. V prvem primeru (glej slike zgoraj) so kartončki natisnjeni samo na eni strani, na drugi je le vzorčast papir. V drugem primeru (sglej slike spodaj) pa so kartončki obojestranski, kar pomeni, da sem istočasno izdelala dve strani. 
Prva fotografija tako prikazuje sprednjo stran ...
druga pa zadnjo stran, ki je hrati že pripravljena in kar me čaka je le to, da v žepke vstavim  fotografije. Po želji lahko tudi na mesta, kjer so že kartončki vstavimo fotografije.
  Prednost tovrstnega ustvarjanja je ta, da si lahko strani pripravimo vnaprej in ko imamo fotografije samo zapolnimo prazna mesta, zapišemo datum in kratek opis in stran je gotova.
 Tako s tem je naše današnje druženje zaključeno, če vas ta tema zanima in bi želeli izvedeti še več, pa le napišite v komentar spodaj z veseljem bom na to temo posnela še kakšen video in napisala še kakšno blog objavo.
Lep ustvarjalni pozdrav do prohodnjič,
Vanja

Ni komentarjev:

Objavite komentar