ponedeljek, 24. oktober 2016

Zeleno modra kombinacija v kompletu

Pa je tu že nov komplet voščilnic, malo sem se tudi tokrat poigrala s slovenskimi ustvarjalnimi pripomočki in meni vedno ljubimi distressi. Počasi se spopadam tudi z vsem papirjem, ki sem ga veselo nabirala v mojih roparskih pohodih po Tedi-jih :D 
Tokrat so voščilnice v klasični A6 velikost, zraven vsekakor spadajo tudi kuverte in lična embalaža v kateri se voščilnice nahajajo. Tokrat so na slikah samo voščilnice, ker mi malce nagaja vreme in dnevna svetloba noče sodelovat z mano :S


Lep ustvarjalni pozdrav, 
Vanja

5 komentarjev:

  1. Ozadje pod napisom je fantastično. Škoda, da nisi kaj več napisala o njem. Lepe voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  2. aaa noro lepo ozadje. Distressi so zakon..pridna si!

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa kombinacija ozadja, pa tudi napis je fantastičen.

    OdgovoriIzbriši