petek, 5. februar 2016

Mesec Tininih novosti za Rayher - 3. dan ~ Sivka


Danes je z nami šablona:  "Sivka"


Pa poglejmo podrobno kdo je "Sivka". 
Tehnične lastnosti šablone
 sestavljena je iz treh posameznih šablon:
- dve različni vrsti sivke in
- zelenje


Kako sem šablono uporabila sama

S tole slikico sem vas že pred časom podražila na mojem Facebook profilu. Tudi Tino sem malce pohecala, ker me je zanimalo kako si je ona zamislila uporabo teh šablon, pa mi je zatrdila, da na tak način ni niti pomislila ;)

Ko sem tale venček sestavljala sem tuhtala, kako bi se ga dalo uporabiti. Lahko bi namreč bil okras na platnici poletnega albuma,  ali pa dekoracija dobrega vina, ki ga podariš prijateljem in še marsikaj bi se lahko našlo ...  No mene je spominjal na eno lansko poroko, kjer si je nevesta izbrala podobne barvne odtenke in posledično je potem nastala poročna voščilnica. Pri sami izdelavi sem uporabila tudi izdelke Najlepšega para in druge šablone iz preteklih Rayher-jevih  kolekcij.


Do prihodnjič en prav lep ustvarjalni pozdrav,
Vanja <3

7 komentarjev:

  1. Tale sivka je res tako lepa in uporabna šablonica! Vidim, da tudi v venčku super izpade! ;) Voščilnica je prelepa!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo si jo pobarvala in zelo domiselno vse skupaj spletla v venček. Zelo mi je všeč. Pa saj me poznaš, da na venčke zmeraj padem :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Vanči...venček iz sivke diši prav do Grgarja :-))). Čudovita ideja in zelo lepa izvedba...tako lepo si okrasila rob zgoraj in dodala `srečno`...

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo dobro razmišljanje iz škatlice. Krasen venček si spletla.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooo, kakšen čudovit venček iz dišeče sivke. Zelo lepo in na voščilnici lepo pride do izraza.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovit venček in prav všeč mi je tvoja izvirost pri uporabi Tininih pripomočkov.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo mi je všeč, kar si ustvarila tukaj! zelo izvirno :)

    OdgovoriIzbriši