sreda, 20. avgust 2014

Po dolgem času en album

Na mojem blogu se zadnje čase pojavljajo predvsem voščilnice in izdelki za Mavelu ustvarjalni tim, seveda pa nastajajo tudi albumi taki in drugačni, samo časi se ne vzamemi, da bi jih predstavila tudi tukaj. En tak poletni je sicer nastal že pred časom in ker se mi je zdel zelo simpatičen sem se odločila, da ga predstavim tudi tukaj. Avgust je od sebe dal končno malo toplote in tale sončen in pozitiven album je primeren prav za poletni čas. Osnova albuma so kuverte, ki sem jih oblepila s scrapbook papirjem. Vezava je narejene po vzoru Laure Denison , ki izdeluje čudovite stvaritve, in je ena mojih ljubših vezav.



















LUP
Vanja

5 komentarjev:

  1. Zelo lep album je in v njem je ogromno vlozenega truda.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uf, mislim, da je bil narejen v 8ih urah, torej en delavnik... Polovico dela naredi itak papir, ki je še sam po sebi lep in vsebuje veliko elementov, ki se jih da lepo uporabit... To sem sicer pozabila v objavi napisat, ampak na youtubu, sem našla posnetek, kjer je gospa naredila album z istim papirjem in je bilo treba stestira, kaj lahko nastane izpod mojih rok :D
      Pa všeč mi je, ker od kompleta papirja ni ostalo nič, vse sem uporabla :D

      Izbriši
  2. Občudujem vse, ki se lotite albuma, ker vem da je to že pravi projekt. Enkraten album.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja meni so albumi (še) vedno izziv, tudi če jih je narejenih že krepko čez 200, grem počasi proti 300-ki ... se strinjam, da je projekt ... meni je izdelovanje izziv in veselje hkrati ... v tem sem se našla in uživam :D

      Izbriši
  3. Vsaka ti čast za tak izdelek - meni so albumi še vedno preveč zahteven element in se jih izogibam v širokem loku :). Občudujem vse, ki se lotijo tega, sploh, ker je potrebno misliti na toliko stvari hkrati da o kombiniranju pairjev in drobnih detajlov niti ne razmišljam :)

    OdgovoriIzbriši